Följ Flixfilmer på Facebook - Få nyheter om nya filmer och serier på Netflix

Kontakt

Datum: 09/01/2013 | 10 kommentarer

Flixfilmer.se ger en enkel och överskådlig översikt över de nyaste filmerna och serierna på Netflix Sverige. Utöver det kan man också hitta nyheter om kommande titlar, funktioner och generella nyheter med relevans till streamingtjänsten Netflix. På Flixfilmer visas alla nya filmer och serier så fort de är tillgängliga på Netflix. Varje vecka samlar Flixfilmer också ihop en lista över de senaste titlarna på Netflix.

Flixfilmer är inte associerat med Netflix, Inc, och därför kan Flixfilmer inte besvara frågor rörande innehåll, support eller uppsägning. De frågor bör skickas direct till Netflix. Kontakta Netflix här: Mail.

Kontakta Flixfilmer för frågor, annonsering eller liknande: Länk

Flixfilmer drivs av Kasper Hemmingsen.




10 kommentarer til Kontakt

  1. Marie-Sophie Ek - kl. 01:12, 24-03-2015:

    Min mail har troligen hackats då ag fått två mail från er där ni beklagar at jag ska sluta använda era tjänster.

    Kan ni undersöka vad so inträffat.

    Jag kopierade texten men kan inte få med detta här.

    TACK för att jag inte behöver bli upprepat påmind

  2. sylvia hansen - kl. 14:07, 22-05-2015:

    Hej
    Jag vill avsluta prenumerationen av Netflix.
    Med vänlig hälsning
    Sylvia Hansen

  3. gabriel - kl. 01:28, 30-07-2015:

    Lägg gärna upp fler säsonger av ARNE DAHL

  4. Per - kl. 11:43, 11-08-2015:

    Saknar ni betalning eller är jag utsatt för phishing?

    Med vänlig hälsning,
    Per

  5. Sven Segelson - kl. 15:20, 12-08-2015:

    Hej !

    Jag fick meddelande från ” NETFLIX ” enligt nedanstående, ja det är naturligtvis inte från Er, utan någon som försöker luras helt enkelt, därav skickar jag det till Er, då Ni som företag har betydligt större möjligheter att kunna få stopp på sådant elände, än vad jag som privatperson har.
    Det var också med Er logo type högst upp till vänster, men den lyckades jag inte få med av någon anledning
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    God morgon,

    Tyvärr har vår ekonomiavdelning upptäckt att det inte gick att debitera ert konto.
    För att du ska kunna fortsätta använda våra tjänster utan avbrott måste du uppdatera dina faktureringsuppgifter.

    Vänligen besök denna sida för att fortsätta använda Netflix.

    Hela processen tar 3-4 minuter.
    Tack för din tid!
    Det är tråkigt att du lämnar oss.

  6. Bo Andersson - kl. 16:56, 30-08-2015:

    Hejsan vill från och med idag säga upp mitt avtal med er.

  7. Parviz Khoshrazm - kl. 09:58, 16-09-2015:

    Hej, min dotter vill titta på filmen insidan ut som går på Bio just nu men hon kommer till mig på umgänge nu på fredag och då filmen har sista visning på torsdag och jag tänkte fråga om hon kan titta hemma på filmen genom Netflix som vi är medlem.

    Hälsningar
    Parviz

  8. Kajsa - kl. 11:29, 30-10-2015:

    Hej är ny kund- finns inte alla säsonger med av en serie? Skulle kolla The Blacklist och hittar bara säsong 1, så då undrar jag varför jag ska använda er tjänst om jag inte kan kolla alla säsonger
    Mvh
    Kajsa

  9. Britt Thorn - kl. 18:49, 06-12-2015:

    Jag vill göra uppehåll o tillfälligt gå ur mitt medlemskap hos er.

    Mvh

    Britt Thorn

  10. Jan Säfström - kl. 20:39, 02-02-2016:

    Hej
    Jag provade en gratis prov månad men avslutade den inom en vecka. Men nu har jag fått en faktura på första månaden på 79kr

    ORDNINGSNUMMER
    1-474948924

    BESTÄLLNINGS-ID
    M2Y0KK8XS4

    Jag vill INTE prenumera på Netflix